..........................................................* Κοινωνία.gr - ιδέες * σύγχρονα κοινωνικοπολιτικά ζητήματα *

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

.................................................. ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝΑ: ΥΠΟΤΑΓΗ Ή ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Απ' όλες τις αμφισβητήσεις η πιο γλυκιά, είναι αυτή που αδύνατοι σηκώνουν κεφάλι και αμφισβητούν τη δύναμη των ισχυρών. Bretolt Brecht


Αυτός που αγωνίζεται μπορεί να χάσει, όμως αυτός που δεν αγωνίζεται ήδη έχει χάσει.

Bertolt Brecht, 1898-1956, Γερμανός συγγραφέας

Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Στον πάτο η διαφημιστική δαπάνη – «κρατάνε» οριακά οι εφημερίδες

thumb
Βουτιά και τον Οκτώβριο για την διαφημιστική δαπάνη στα ΜΜΕ αφού, σύμφωνα με τα στοιχεία, η μείωση έφτασε το 21% ενώ δαπανήθηκαν συνολικά 165,5 εκατ. ευρώ.
Ειδικότερα, οι τηλεοπτικοί σταθμοί κατέγραψαν τις μεγαλύτερες απώλειες εμφανίζοντας πτώση ύψους 40%. Ακολούθησε το ραδιόφωνο με πτώση 21% και τα περιοδικά με απώλειες 17%. Οι εφημερίδες είναι το μόνο Μέσο Ενημέρωσης που εμφανίζεται για τον Οκτώβριο με αύξηση στα διαφημιστικά του έσοδα, ύψους 10%, εξαιτίας της προεκλογικής περιόδου.
Για το δεκάμηνο Ιανουαρίου – Οκτωβρίου η διαφημιστική δαπάνη για τα ΜΜΕ εμφανίζει συνολική μείωση κατά 12,3% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2009 φτάνοντας το 1,5 δις ευρώ.
Συγκεκριμένα, στο δεκάμηνο τη μεγαλύτερη πτώση παρουσιάζουν τα ερτζιανά με 26,9% και στη συνέχεια βρίσκονται η μικρή οθόνη με πτώση 15% και ο χώρος των περιοδικών με πτώση 14%. Για το ίδιο διάστημα οι εφημερίδες κατέγραψαν οριακή αύξηση των διαφημιστικών εσόδων κατά 1,1%.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου